Πώς να Διακρίνετε Αγνά Προϊόντα Αλόης Βέρα
 

Υπάρχει μεγάλη σύγχυση γύρω από την ποιότητα των προϊόντων αλόης βέρα και πόσο αποτελεσματικά είναι αυτά.

Επίσημα δεν υπάρχουν νόμοι που να διέπουν την ποιότητα της αλόης στα προϊόντα αλόης βέρα, εκτός από τη υποχρεωτική αναγραφή της αλόης στη λίστα συστατικών στις ετικέτες. Και έτσι είναι δύσκολο να διακρίνουμε τα αγνά προϊόντα αλόης βέρα από τα άλλα.

Με τον ίδιο τρόπο, ο όρος «βιολογικό» δεν διέπεται από νόμους. 

Πολύ συχνά η λέξη «βιολογικό» χρησιμοποιείται για να περιγράψει προϊόντα που στην πραγματικότητα είναι πολύ λίγο, ή σχεδόν «βιολογικά».

Πιστοποίηση από το IASC, Διεθνές Επιστημονικό Συμβούλιο Αλόης

Λογότυπο του IASC, Διεθνές Επιστημονικό Συμβούλιο Αλόης

Προϊόντα αλόης βέρα που έχουν πιστοποιηθεί από το IASC, Διεθνές Επιστημονικό Συμβούλιο Αλόης, περιέχουν εγγυημένα, αγνή αλόη βέρα.

Το IASC ιδρύθηκε στις αρχές της δεκαετίας του 1980 και έχει αναπτύξει μια υψηλών προδιαγραφών διαδικασία, για την πιστοποίηση προϊόντων αλόης βέρα.

Όλες οι εταιρείες που κατασκευάζουν προϊόντα αλόης βέρα και οι παραγωγοί που καλλιεργούν αλόη βέρα πρέπει πρώτα να πιστοποιηθούν από την IASC.

Γίνονται δοκιμές και έλεγχοι, σχετικά με τα φυτά αλόης που χρησιμοποιούνται, με την σύνθεση του τελικού προϊόντος και με τα συστατικά που αναφέρονται για να βεβαιωθεί ότι συμφωνούν με αυτά που ο παραγωγός ή η εταιρεία αναφέρει. 

 

Η Forever Living Products έχει την τιμή ο δικός της αγνός χυμός αλόης βέρα - Aloe Vera Gel να είναι το πρώτο προϊόν που έχει λάβει σφραγίδα Πιστοποίησης από το IASC! Και σήμερα ένας μεγάλος αριθμός προϊόντων της Forever συμπληρώνει τον κατάλογο των εγκεκριμένων προϊόντων της.

 

Γιατί ορισμένα προϊόντα αλόης βέρα στην πραγματικότητα δεν είναι τόσο αποτελεσματικά;

Συνήθως υπάρχουν 5 λόγοι για αυτό:

  1. Η αλόη είναι διαλυτή στο νερό και υπάρχουν τρόποι να αραιωθεί και με άλλα υγρά. Υπάρχουν πολλές εταιρείες οι οποίες οι οποίες το κάνουν αυτό, αλλά αναφέρουν το ποσοστό αλόης που περιέχουν τα προϊόντα τους.

    Και άλλες που το κάνουν και δεν το αναφέρουν . Μπορεί κάλλιστα ένα προϊόν να έχει 10% -15% αλόη και το υπόλοιπο νερό και γλυκαντικές ουσίες --γιατί ο αγνός χυμός είναι πικρός και το εκμεταλλεύονται αυτό-- και να λέγεται χυμός αλόης. Ενώ στην πραγματικότητα είναι διάλυμα νερού με λίγη αλόη.

    Ωστόσο δεν είναι όλα τα προϊόντα αλόης βέρα που έχουν αραιωθεί τόσο εύκολο να τα διακρίνουμε. Συχνά απαιτούνται εξελιγμένες εργαστηριακές δοκιμές για να είμαστε σίγουροι, κάτι στο οποίο προφανώς εμείς οι καταναλωτές δεν έχουμε πρόσβαση.

     
  2. Χρησιμοποιείται υψηλή θερμοκρασία κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας. Αυτό "σκοτώνει" τα βιοενεργά συστατικά της αλόης, με αποτέλεσμα αυτή να χάσει την αποτελεσματικότητά της.
     
  3. Τα φυτά της αλόης δεν έχουν καλλιεργηθεί βιολογικά και μπορεί να υπάρχουν υπολείμματα φυτοφαρμάκων και ζιζανιοκτόνων και μπορούν να προκαλέσουν ακόμη και αλλεργικές αντιδράσεις σε μερικούς ανθρώπους.
     
  4. Μεγάλη χρονική περίοδος μεταξύ της συγκομιδής και της μεταποίησης. Τα φύλλα της αλόης μπορούν να αρχίσουν να αποσυντίθενται, και μερικές φορές τα χημικά προϊόντα που θα χρησιμοποιηθούν για την πρόληψη της αποσύνθεσης υποβαθμίζουν περαιτέρω την ποιότητα.
     
  5. Συγκομιδή αλόης από ανώριμα φυτά. Τα φυτά της αλόης πρέπει να έχουν ηλικία τουλάχιστον τρία έως τέσσερα χρόνια για να είναι ώριμα και να έχουν την υψηλότερη αφθονία θρεπτικών ουσιών.

  6. Τα νεαρότερα - ανώριμα φυτά δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμα. Η συγκομιδή από νεαρότερα - ανώριμα φυτά βλάπτει την ανάπτυξη αυτών των ίδιων των φυτών.

Διαβάστε περισσότερα για την καλλιέργεια, την διαδικασία συγκομιδής και την επεξεργασία σταθεροποίησης της αλόης βέρα στην Σταθεροποιημένο Ζελέ Αλόης Βέρα της Forever Living Products.

Αν όλα συμφωνούν και με τις προδιαγραφές του IASC αποκτούν την σφραγίδα πιστοποίησης του IASC.

Σφραγίδα Πιστοποίησης του IASC

Υπάρχουν εκατοντάδες προϊόντα αλόης βέρα που έχουν λάβει την σφραγίδα Πιστοποίησης IASC, όπως προϊόντα φροντίδας του δέρματος, σαπούνια, λοσιόν, ζελέ, προϊόντα προσωπικής φροντίδας, καθώς και φυτά αλόης βέρα, χυμοί αλόης βέρα και πολλά άλλα.

Τα μέλη της IASC πρέπει να έχουν:

  • Ετήσια επαναπιστοποίηση των πρώτων υλών τους
  • Ετήσια νέα πιστοποίηση των τελικών προϊόντων τους. (Αναλυτική δοκιμή σε ανεξάρτητα εργαστήρια).
  • Επιθεώρηση και επαναπιστοποίηση των εγκαταστάσεων επεξεργασίας κάθε 3 χρόνια.

Κάθε προϊόν αλόης βέρα που έχει λάβει την σφραγίδα IASC, εγγυημένα είναι παρασκευασμένο από την υψηλότερη ποιότητα αγνής αλόης βέρα που πληρεί τις προδιαγραφές IASC, η επισήμανση του προϊόντος αυτού είναι σωστή και το περιεχόμενο αλόης βέρα που αναφέρεται είναι αληθές.

 


     ερωτήσεις & απαντήσεις    
 
 

Εδώ θα βρείτε τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις. Φυσικά για οποιαδήποτε επιπλέον απορία σας, παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα χαρούμε πολύ να σας βοηθήσουμε.    

1. Ερώτηση: Πως μπορώ να παραγγείλω τα προϊόντα? 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Ερώτηση: Πώς μπορώ να αγοράσω προϊόντα σε άλλο κράτος; 

 

 

 

3. Ερώτηση: Πως μπορώ να γίνω μέλος?

 

 

4. Ερώτηση: Τα προϊόντα σας μπορούν να θεραπεύσουν συγκεκριμένες μου παθήσεις;

 

 

 

 

5. Ερώτηση: Είναι ασφαλές να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα;

 

6. Ερώτηση: Τι σημαίνουν οι σφραγίδες έγκρισης Kosher and Islamic;

 

7. Ερώτηση: Ποια είναι η αξία ενός Case Credit;

 

1. Απάντηση: Μπορείτε να παραγγείλετε προϊόντα με 2 διαφορετικούς τρόπους: 

Ως μέλος  Αν σας αρέσουν τα προϊόντα μας και θέλετε να τα παραγγέλνετε για εσάς και την οικογένειά σας τακτικά, μπορείτε να γίνετε μέλος μας και να αγοράζετε  τα προϊόντα με προνομιακές τιμές από - 15% - 35% από τις αναγραφόμενες τιμές του τιμοκαταλόγου. Ισχύει για παραγγελίες από 55€ και πάνω. 

Δεν χρειάζεται να κάνετε κάθε μήνα παραγγελία για να ισχύει η έκπτωση σας.

Και μάλιστα χωρείς μεταφορικά αν είστε μακριά από τα καταστήματα μας σαν μέλος .   

Πελάτης. Αν θέλετε να γνωρίσετε τα προϊόντα μπορείτε να τα αγοράζετε στην τιμή λιανικής.

2. Απάντηση: Μόνο αν είσαι εγγεγραμμένος σαν συνεργάτης στη συγκεκριμένη χώρα. Προϊόντα αποστέλλονται μόνο εντός της χώρας από όπου παραγγείλατε. 

 

3.   Απάντηση: Μπορείτε να γίνετε μέλος της Forever επικοινωνώντας μαζί μας .

 

 

4. Απάντηση: Σας ενημερώνουμε ότι τα προϊόντα μας δεν είναι φάρμακα και δεν προορίζονται για να διαγνώσουν, κατευνάσουν, θεραπεύσουν ή αναστείλλουν μία συγκεκριμένη ασθένεια ή μια κατηγορία ασθενειών. Θα πρέπει να συμβουλευτείτε τον προσωπικό σας ιατρό εάν αντιμετωπίζετε κάποιο ιατρικό πρόβλημα. Παρακαλώ σημειώστε ότι οποιοσδήποτε ιατρικός ισχυρισμός που συγχέεται με τα προϊόντα, αποτελεί παραβίαση της Πολιτικής της Εταιρείας.

 

5. Απάντηση: Εμείς εγγυόμαστε ότι κάθε παραγγελία που κάνετε με την Forever είναι 100% ασφαλής. 

 

6. Απάντηση: Οι σφραγίδες έγκρισης Kosher και Islamic σημαίνουν ότι τα προϊόντα μας υπερκαλύπτουν τις απαιτήσεις που έχουν ορισθεί από την Εβραϊκή και Ισλαμική κοινότητα.

7. Απάντηση: Η αξία ενός CC είναι 155,15€ στη Χονδρική τιμή των προϊόντων χωρίς ΦΠΑ. Τα έντυπα της Εταιρείας δεν έχουν αξία CC.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ 

1. Ερώτηση: Αν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ και επαγγελματικά, πως μπορώ να ξεκινήσω?


Απάντηση: Εφόσον συμπληρώσετε την αίτηση εγγραφής, μετά την πρώτη παραγγελία σας, θα λάβετε δώρο το Aloe Start Pack με τα απαραίτητα έντυπα και πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν στο ξεκίνημά σας. Φυσικά θα έχετε πρόσβαση σε On line εκπαιδευτικό υλικό, σε LIVE σεμινάρια στο κανάλι μας στο Internet, δωρεάν είσοδο κάθε εβδομάδα για εκπαίδευση στα κεντρικά γραφεία μας και μια πρόσκληση για 2 άτομα ΔΩΡΟ για το πανελλαδικό συνέδριο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.


2. Ερώτηση: Πως μπορώ να κερδίσω χρήματα? 


Απάντηση: Με την FOREVER μπορείτε να κερδίσετε χρήματα ως μέλος με 3 τρόπους: 
Παραγγέλνοντας προϊόντα με προνομιακή τιμή και μεταπωλώντας στους πελάτες σας στην τιμή του καταλόγου. Εγγράφοντας μέλη για να αγοράζουν τα προϊόντα τους με έκπτωση όπου εσείς θα κερδίζετε προμήθεια από την παραγγελία τους. Εγγράφοντας συνεργάτες για να δημιουργήσετε την δική σας ομάδα για να απολαμβάνετε μεγαλύτερες προμήθειες. 


3. Ερώτηση: Αν γίνω μέλος, υπάρχει περίπτωση να μου ζητηθούν χρήματα για ανανέωση συνδρομής?


Aπάντηση: Όχι. Δεν υπάρχει καμία χρέωση, ούτε συνδρομή για να γίνετε μέλος της FOREVER. Το μόνο που πληρώνετε είναι τα προϊόντα που αγοράζετε σε τιμές μέλους με μια μικρή χρέωση – έως 6,30€ - για τα μεταφορικά (η πρώτη παραγγελία έχει δώρο τα μεταφορικά).

 

4. Ερώτηση: Πρέπει να παραγγέλνω κάθε μήνα προϊόντα? 


Aπάντηση: Όχι. Δεν χρειάζεται να κάνετε παραγγελίες κάθε μήνα για να είστε μέλος. Μπορείτε να παραγγέλνετε προϊόντα όποτε εσείς τα χρειάζεστε, ακόμη και μια φορά τον χρόνο ή και αργότερα.


5. Ερώτηση: Πρέπει να πουλάω προϊόντα για να μπορώ να αγοράζω με έκπτωση? 


Aπάντηση: Όχι, δεν υπάρχει καμία απαίτηση για πώληση προϊόντων από μέρους σας. Μπορείτε να αγοράζετε προϊόντα μόνο για προσωπική σας χρήση. Αν παρ’ όλα αυτά αποφασίσετε να πουλήσετε προϊόντα τότε μπορείτε να κερδίσετε το δικαίωμα να αγοράζετε τα προϊόντα με μεγαλύτερη έκπτωση και να έχετε και επιστροφή χρημάτων σε μετρητά.


6. Ερώτηση: Μπορώ ως απλό μέλος να πουλάω προϊόντα αν θέλω? 


Aπάντηση: Ναι, μπορείτε όποτε και, αν εσείς θέλετε. 


7. Ερώτηση: Αν αποφασίσω αργότερα να ξεκινήσω την δική μου επιχείρηση με αυτά τα προϊόντα, μπορώ?


Aπάντηση: Ναι, μπορείτε και εμείς θα σας βοηθήσουμε να ξεκινήσετε. Δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι συγκεκριμένο, αλλά ίσως θελήσετε να μιλήσετε με το υπεύθυνο άτομο για εσάς ώστε να σας δώσει συμβουλές για το πώς να κάνετε ένα επιτυχημένο ξεκίνημα. 

 


8. Ερώτηση: Τι γίνεται αν αργότερα αποφασίσω ότι δεν θέλω να έχω κωδικό μέλους για να αγοράζω με έκπτωση? 


Aπάντηση: Ελπίζουμε ότι θα μείνετε τόσο ευχαριστημένος/η με τα προϊόντα μας που θα θέλετε πάντα να έχετε κωδικό. Αλλά αν για κάποιο λόγο αλλάξετε γνώμη, μπορείτε με ένα απλό τηλέφωνο να ζητήσετε την διαγραφή σας.


9. Ερώτηση: Αν για κάποιο λόγο θέλω να αλλάξω κάποιο προϊόν, μπορώ?


Απάντηση: Όλα μας τα προϊόντα έχουν 30 ημέρες εγγύηση επιστροφής χρημάτων ή αλλαγής. Αν για κάποιο λόγο δεν έχετε μείνει ικανοποιημένος/η από το προϊόν που επιλέξατε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας εντός των 30 ημερών από την ημερομηνία της απόδειξης σας για να σας βοηθήσουμε στην αλλαγή ή στην αποζημίωση σας. Για να μπορέσουμε να κάνουμε την αλλαγή ή να σας επιστρέψουμε τα χρήματα σας θα χρειαστεί να μας στείλετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε μαζί με την απόδειξη (η χρέωση για τα μεταφορικά είναι δική σας) και εμείς θα τακτοποιήσουμε το ζήτημα..

 

Αν έχετε κάποιες ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ, που δεν συμπεριλαμβάνονται σε αυτές που απαντήθηκαν εδώ, μπορείτε να μας τις στείλετε με email στo: Περισσότερες πληροφορίες

Προϊόντων 2016 

https://sites.googlehttps://foreveraloevera.gr/wp-content/uploads/2016/06/forever-catalog-june-2016.pdf
Ο κατάλογος αυτός δεν περιλαμβάνει τις αλλαγές τιμών λόγο Φ.Π.Α. (από 01/06/2016)
 

Τιμοκατάλογος Μελών  &Συνεργατών

Ο τιμοκατάλογος είναι ενημερωμένος βάση της αλλαγής Φ.Π.Α. από 23% σε 24%.
 
Aναλυτικός Τιμοκατάλογος 
Προϊόντων Μακιγιάζ-Μέικαπ Flawless 


Ο κατάλογος αυτός δεν περιλαμβάνει τις αλλαγές τιμών λόγο Φ.Π.Α. (από 01/06/2016)
 
Ο κατάλογος αυτός δεν περιλαμβάνει τις αλλαγές τιμών λόγο Φ.Π.Α. (από 01/06/2016)
Επιχειρηματική
Ευκαιρία 
https://sites.google.com/a/aloe-vera-forever.gr/aloe-vera-forever/home/Energy-Boosting-Products/business_opportunity_AVF.jpg
 
 
 
 
 
Ο τιμοκατάλογος είναι ενημερωμένος βάση της αλλαγής Φ.Π.Α. από 23% σε 24%.